Spośród najpopularniejszych gadżetów reklamowych można wymienić drukowane przybory do pisania, artykuły biurowe, torby na zakupy i kubki z logo jako artykuły promocyjne, które można projektować na różne sposoby, a także zapewniają atrakcyjny wygląd produktu.
Chętnie przyjmowane przez klientów są również słodycze, takie słodkie upominki świetnie nadają się na targi, promocje lub dzień otwarty.
Praktyczne gadżety do promocji firmy
Jeśli odbiorca używa takiego nośnika reklamy, to logo i nazwa firmy pozostają w jego pamięci nieświadomie, co może wywołać odpowiednie skojarzenie w przypadku decyzji o zakupach czy skorzystaniu z oferty. Warto zatem zadbać o to, aby nasze gadżety reklamowe były praktyczne i wysokiej jakości, wtedy klient chętnie je przyjmie i będzie z nich korzystał. Nasza reklama dotrze wtedy do szerokiego grona osób, które mogą stać się klientami firmy.
Warto również dobrać gadżety reklamowe odpowiednie do prowadzonej działalności. Na przykład używanie notatników z papieru z recyklingu lub toreb bawełnianych, jeśli jesteś firmą, która jest otwarcie świadoma kwestii środowiskowych, jeszcze bardziej umocni twoją markę i przesłanie. Podobnie, jeśli jesteś firmą cyfrową, zastosowanie produktów elektronicznych, takich jak pamięci USB, powerbanki czy uchwyty na telefony komórkowe, również byłoby całkowicie odpowiednie. Przydatne dla klientów z pewnością będą również parasole, koszulki, kubki podróżne, takie produkty pozwalają na naniesienie ciekawej grafiki, nadruku, logo, można je również dobierać kolorystycznie do naszych potrzeb.
Jeśli rozdajesz produkty klientom, zarówno obecnym, jak i nowym, musisz upewnić się, że są one przydatne, dobrze zaprojektowane i wysokiej jakości. Produkty promocyjne mogą podnieść opinię klientów o twojej firmie, ale jeśli są one tanie lub wadliwe, nie wywołają pozytywnego wrażenia. Ważne jest, aby zainwestować trochę więcej w gadżety reklamowe, aby upewnić się, że spełnią swój cel, jakim jest promocja marki. Jeśli wybierzesz odpowiednie artykuły, staną się one trwałym nośnikiem reklamy i będą promowały markę wśród potencjalnych klientów.