E-mail marketing 101: porady i wskazówki dotyczące sukcesu

Biznes

Internet sprawił, że firmy mogą łatwiej niż kiedykolwiek wchodzić w interakcje z klientami.

Marketing e-mailowy może przejść długą drogę w kierunku nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami. Wskazówki opisane w poniższym artykule mogą być bardzo pomocne we wdrożeniu skutecznej kampanii e-mail marketingowej dla Twojej firmy.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML. Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć. Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Oprócz korzystania z marketingu e-mailowego, włącz marketing SMS do swojej kampanii. Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze. Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Rozważ pogłoskę, że wyprzedaż dobiega końca. Wstaw oświadczenie, które mówi Twoim klientom, aby natychmiast zasubskrybowali, aby mogli skorzystać z tej sprzedaży. E-mail marketing 101: porady i wskazówki dotyczące sukcesu

Zamknięcie e-maila może im powiedzieć, że nie mogą przegapić tej niesamowitej okazji i działać już teraz.Korzystaj z każdej okazji, która pojawia się, aby być świąteczną, gdy wysyłasz swoje e-maile.

Kiedy są wakacje, spróbuj dostosować swoje e-maile do okazji. Subskrybenci bardzo to docenią i poczują się tak, jakbyś był człowiekiem, a nie robotem. Oferowanie świątecznych zniżek to kolejny świetny pomysł nawiązujący do świątecznego motywu.Tworząc kampanię e-mail marketingową, zawsze pamiętaj o swojej reputacji. Nigdy nie idź na skróty, nie kieruj się do niewłaściwych odbiorców ani nie stosuj żadnego rodzaju oszustwa. Twoja reputacja jako firmy jest zagrożona, nie zapominaj o tym.Jeśli zamierzasz włączyć grafikę do swoich wiadomości e-mail, upewnij się, że wiadomości e-mail są nadal czytelne, jeśli odbiorca zdecyduje się nie wyświetlać tych grafik. Świetnym sposobem na to jest użycie znaczników ALT, aby tekst zastępczy był wyświetlany, gdy nie można wyświetlić obrazów. Dobrym pomysłem może być również umieszczenie większości zdjęć w dolnej części wiadomości e-mail.Wybierz odpowiednie, ale przydatne czcionki dla swoich wiadomości. Spróbuj wybrać rodzinę czcionek, która spełnia dwie rzeczy. Powinien odzwierciedlać Twoją niszę lub branżę, a także ton Twoich treści. Powinna to być również uniwersalna kategoria czcionek, która będzie działać na wszystkich komputerach i urządzeniach pocztowych.Faktem jest, że sieć WWW stworzyła nowe i ekscytujące sposoby prowadzenia biznesu. Wśród tych nowych możliwości marketing e-mailowy jest prawdopodobnie najlepszym sposobem na nawiązanie trwałych relacji z odbiorcami docelowymi. Aby zbudować skuteczną strategię e-mail marketingu, skorzystaj z pomysłów i sugestii przedstawionych powyżej.